Повернення товару та гарантія якості

Будь ласка, перевіряйте відсутність дефектів упаковки при отриманні посилки.

Зверніть увагу! При отриманні посилки уважно перевіряйте цілісність упаковки та вмісту. У разі наявності дефектів повідомте про це представника «Нової Пошти» або відповідної поштової служби та підпишіть відповідний акт.

Завдяки цьому, незалежно від рішення по акту, ми будемо мати підтвердження дефекту і зможемо запропонувати вам повернення або компенсацію навіть у разі відмови по акту. Інакше претензії, пов'язані з пошкодженнями, нами не приймаються.

У разі виявлення проблем з комплектацією (комплектність визначається описом виробу на коробці або в інструкції), ми організуємо заміну або надішлемо відсутній компонент в термін від 1 робочого дня до 1 місяця, залежно від доступності компонента.

Також ви можете обміняти або повернути товар, що підпадає під Закон про захист прав споживачів, протягом 14 днів після покупки. Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

- товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (не знята захисна плівка)
- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Важливо! Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення друкованих видань належної якості.

Важливо! Електронні товари поверненню не підлягають і оплачені замовлення, що включають електронні товари, не можуть бути скасовані.

Оплата транспортних витрат у разі повернення товару лежить на покупцеві.

У разі затримки замовлення, його повної втрати, неправильного шляху доставки або інших непередбачених обставин, відповідальність за покриття витрат лежить на продавцеві.